LET’S GO FRENCH
DE WENS VAN DE KLANT
In april 2016 werd RARE benaderd door LFE, één van Nederlands grootste wijn verkopers. Voor één van hun leveranciers en tevens klant, wijnproducent Maison Castell uit Frankrijk, moesten zij de rebranding van hun merk begeleiden in Nederland. LFE op haar beurt heeft RARE benaderd om hen daar bij te helpen. Helpen om de juiste locatie en het juiste concept te vinden om die rebranding te ondersteunen en deze wereldkundig te maken door middel van een persevenement.
HET BRILJANTE IDEE
In samenwerking met De Kruidfabriek organiseerde RAREj een feest met als thema Parijs met als host van de avond Franse bekendheid chef Alain Caron en chef Peter Lute. Tijdens het evenement kon genoten worden van de nieuwe wijnen van Maison Castel, finger food in thema en om het helemaal af te maken zelfs een virtual reality culinaire fietstocht door Parijs.
DE WIN-WIN
Door deze avond kreeg ons team het voor elkaar om het vernieuwde Maison Castel onder de aandacht te brengen bij een groot publiek. Door de enorme aandacht die dit evenement heeft gekregen door berichtgeving van de aanwezige pers en influencers bij dit evenement
Aantal bezoekers | 50 |
Datum | 6 april 2016 |
Locatie | Lute, Amstelveen |