DE WENS VAN DE KLANT
Het onder de aandacht brengen van het verhaal van Our/Vodka bij hun target market en daarmee een nieuwe fan base te creëren.
HET BRILJANTE IDEE
OUR/AMSTERDAM Vodka lanceerde een pop-up winkel in het centraal station. De drankwinkel ‘Grand Central Spirits’, veranderde in een interactieve winkel waar een tafel door middel van briljante technologie flessen kon herkennen die op de tafel werden geplaatst. Wanneer de fles geplaatst werd en herkend werd begon de tafel van alles over het merk te vertellen. Het verhaal achter Our/Vodka werd verteld en ondertussen konden de bezoekers de vodka proeven. Voor een jaar was het mogelijk om het merk te zien, voelen en proeven.
DE WIN-WIN
Door middel van deze speciale manier van marketing ontstond een nieuwe fanbase voor het merk. Door het succes van de interactieve pop-up winkel werden meerdere gelijke concepten en activiteiten geïntroduceerd in de winkel. Bijvoorbeeld gepersonaliseerde vodka, zowel de smaak van de vodka als je eigen naam op de fles.
Locatie | Amsterdam Centraal Station |
Open | Maandag-Zondag |
Merk | Our/Vodka |